Fet jävla skitdag

Var hur mycket som helst att göra på jobbet idag. Sprang runt och kämpade ihjäl mig. Stod ut till halv 1 innan jag gick på lunch. Lägger in lunchen i micron och när jag ska ta ut den gilder den ur händerna på mig och jag tappar ALLT på golvet utom lite sallad. Var så brutalt hungrig efter 8 timmars jobb och 9 timmar på b-linc utan mat att jag trodde jag skulle dö. När jag kommer hem har vi INGEN mat, åt lite tonfisk och youghurt. Så nu har jag fett ont i huvudet. Bråkat sönder med min mamma och vill helst bara gå och lägga mig och aldrig mer vakna.... Pissdag!
Hoppas det blir bättre ikväll när jag ska till min vän Sarah på vinkväll, vill inte va på lika kasst humör då.
to my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0