agm- anonym godis missbrukare

Det gick super med min första klass i mary kay :D Nästa måndag ska jag till en ny kompis och ha en kurs, så jäkla roligt!! Igår jobbade jag heela dagen typ å däckade i soffan vid 11.. Hann med en fika med Fia å jag åt kladdkaka, sjukt gott! Igår firade jag 20 dagar utan godis, chips, kakor, onyttig mat ( thaimat räknas inte hehe) glass osv. Så jääkla stolt så jag köpte en kladdkaka för de va jag värd. Sen när jag kom hem åt jag lite glass, nötter, popcorn, chips.......... Det är heeeelt galet vad onyttiga saker sätter igång sötsuget! Bättre å skippa det helt är inte ens speciellt sugen liksom, men det är så gott när man väl äter något.. Men då äter man 1000 saker till. Så nu är nästa mål 30 dagar till utan onyttiga saker. Tål ju inte socker i för stora mängder heller så sitter å har sjukt ont i magen å mår illa nu, så ovärt! Men gott hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0