Torsdag

Har gjort det bästa av situationen (ledigt äger!) och vaknat hos Joelle, gått på en timmas morgonpromenad runt vackra ätran, gått från henne hem till mig ätit nudlar och packat det mesta av kläderna jag ska ha med mig till Thaailand. Det är gött att det inte är samma kläder som jag använder här hemma nu när det är hundra minus så behöver inte rota upp något som jag redan packat ner. Måste bara checka det igen för har bara slängt ner allt jag kan tänka mig, kanske inte så smart men att prioritera är inte min starka sida. Tar med mig allt som jag gillar och sen använder jag tre saker av dom hela tiden ändå haha. Nu ska jag ta mig ännu en timmas promenad till stallet. Man får verkligen passa på när det är så bra väder. Ska rida och pussa på Glen, är tredje sista gången jag har honom nu.. Sad moment
:'(
Glen trött

Glen i mantel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0