Söndag

Blev en tidig hemgång igår. Va hemma vid 2 tror jag. Var så sjukt trött och hade bara inte roligt så tänkte det var bättre å komma hem å få sova. Kämpade mig igenom snöstorm i klackar. De va fan inte lätt och sedan kom jag hem när jag hämtat min cykel på herting. En jäkla bit att gå och va som en isbit när jag väl kom hem. De va gött å vakna ut utvilad iaf :) Nu ligger jag och lyssnar på Håkan Hellström, finns inget bättre en söndagsmorgon. Nu kan du få mig så lätt. Den låten, går inte att beskriva. Så.bra. Idag blir det brunch med familjen på strandbaden vid halv 2. Sedan ska jag hämta väskan jag får låna av Joelles goa pappa så jag kan börja packa. Åh det är bara 3 dagar kvar! I morgon jobbar jag min sista dag innan vi åker, på b-linc.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0