ont i maggen

Tack vare att jag slarvar med kolhydraterna så har jag så jääävla ont i magen nu på morgonen. Fml! Det värker så jag knappt kan göra något. När jag hade blindtarmsinfektion så trodde jag att det bara var detta vanliga magontet så då kan man säga att det inte går av för hackor. Jag hatar mig själv men nu får jag ta tag i det igen så jag slipper detta. Annars är det typ 15 minus utanför. Min snälla mamma ska köra mig till jobbet och i dag är det FREDAG! Kinda awesome säger jag eftersom det betyder att det är sista tidiga morgonen denna veckan. I helgen blir det inte fest. En riktig sovarhelg och söndag blir det roadtrip with my girls. (sjukt amerikansk ba) Ska bli uunderbart. Ikväll är jag ensam buhu. Funderar på att ladda ner någon bra film och sova i soffan haha. Sad but true. Jaja, dax å fixa matlådan. Drömde att jag bara jobbade till tre idag så vi får väl se om det slår in haha.

Riktigt snygg tjej å snygga kläder


Perfekta armband

Kommentarer
Postat av: joelle

hejhej kompis. du är min största idol! om man ser dig på stan, får man komma fram och säga hej då? kanske ta en idolbild? hihi tack på förhand!



/ditt största fan.

2012-02-04 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0