Onsdag, 1 vecka kvar

Det är onsdag kvart över 6 and I'm ready. eller.. Jäklar va trött jag är! Idag är det bara en vecka kvar till thailand. Omg kan inte fatta det! Längtar så jag spricker för här är (och har varit de två senaste veckorna) 13 minus. Inte okej! Igår när jag tränade kände jag mig helt plötsligt jättedåligt, ont i varenda muskel, trött, ont i huvudet och illamående. Orkade inte träna något typ för allt tog imot och jag kände mig helt kraftlös. Blev livrädd att jag skulle bli sjuk eftersom alla på jobbet är superförkylda och vi andas samma luft dag ut och dag in.. Men känner mig faktiskt okej idag ändå. Vill inte vra sjuk när vi flyger till thailand eftersom jag alltid har problem med öronen oavsett om jag är sjuk eller inte. Såklart blir det värre när jag flyger och är förkyld så det vore inte så roligt. Men jaja smällar man får ta så att säga. Idag blir det jobb till 16 och sedan en feet slappedag, ska bara ligga i soffan och kolla det nya avsnittet av top model!


7 dagar och vi är där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0