Helgen

Helgen har blivit vääldigt lugn. I fredags va jag död efter jobbet. Låg och sov så kom Joelle å drog med mig till hennes kompisar. Så chillade där en stund sen hem och sov. På lördagen var det dax för jobb på Peters och sedan drog jag till stallet en stund. På kvällen hade jag å pappa myskväll med film och jag däckade i soffan direkt typ haha. Igår var det dax för roadtrip till väla med Fia å Ana. Hade så sjuuukt roligt!! 1.5 timma dit /eftersom ana fick för sig att det var närmare malmö än helsingborg HAHA?) och 40 min hem (eftersom jag va så jääävla trött på allt som hade med shopping att göra att jag panikkörde i 140 hela vägen). Vi hade party i bilen och bara ägde! Världens bästa tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0