Dör

Dör om och om och om och om igen........ Grejen är att jag varit på ica vääldigt mycket de senaste månaderna. Hänger alltid med mamma när hon vill ha hjälp, hänger med henne när jag inte har ngt vettigt att göra, om vi ska handla något att äta till helgen, om jag har glömt att köpa luchlåda till jobbet you name it. OCH alltid är det samma tjej jag möter där ( hon jobbar där) Denna veckan har jag varit på ica 3 (!!) gånger och nu ikväll var fjärde gången. Vi hade glömt å handla lite småsaker osv. Gissa om inte jag träffat henne alla tre gångerna denna veckan och idag var det det jobbigaste någonsin. Grejen är att jag mött henne nästan exakt alla gånger jag varit på ica i ett halvår det spelar ingen roll om hon sitter i kassan, är ute i butiken, ska gå hem, städar osv. Jag lyckas alltid möta henne. Idag var ändå värst. Ser henne inte någonstans så pustar ut. Då ska jag hämta mjölken OCH DÄR STÅR HON OCH LASTAR IN MJÖLK! jag tränger mig lite för att komma in i kyldisken med min feta jacka. Tycker de är så jävla pinsamt för hon ser ju att det är jag (för tredje gången denna veckan) så jag skrattar ASHÖGT för mig själv. (så jävla konstig) Sen glömmer jag att ta två mjölk så får gå tillbaka en gång till och skämmas å ta en till mjölk. Påväg mot kassan kommer jag på att jag skulle ta grädde med så får gå tillbaka. Spanar innan jag går dit och såklart står hon kvar där med mer saker. Så får gå skamgång dit en gång till (tredje gången jag är i mjölkdisken) och tar grädden och springer så fort jag kan där i från.... Med andra ord skulle jag säga att vi ses i snitt 3 gånger i veckan. Denna gången 4 + 3. Hon måste tro att jag är ett sånt vidrigt jävla matvrak hahahaha men de bjuder jag på..

Kommentarer
Postat av: Monika

Hahaha, jag döör! Så jävla roligt!!

2012-02-02 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0