2 veckor

Idag är det två veckor kvar tills Thailand! Ingenting åh så gött. Fick dock veta den tråkiga nyheten att 4 från varberg dött nere i phuket idag, hoppas inte det var någon man kände bara :/ Annars händer det inget i mitt liv just nu. Jobbar och jobbar. Igår tränade jag på kvällen, två timmar (1 timma löpning + pw och 1 timma styrka) Inte illa. Idag ska jag baaara slappa. Fixa lite med mary kay, kolla top model och pretty little liars där det är nya avsnitt :)) Kallt som satan är det också och längtar inte till i morgon när jag måste cykla och fixa massa efter jobbet och sedan cykla 7 km som det är till stallet och sedan 7 km hem. Men ska iaf bli roligt å vara där :)


Hittade en go bild på Elinas blogg från studenten, bästa dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0