Scuba diving in great barrier reef

Nasta utflykt var scuba diving. Fia som fatt halsfluss fick stanna hemma tyvarr. Jag som ar valdigt klen blev tyvarr brutalt sjosjuk pa vagen ut och spydde i nagon timma. Madde typ illa konstant och baten guppade och guppade. Vi snorklade nagra timmar, jag madde mest illa haha.. Sen var det dax for oss att satta pa oss den sjukt tunga gastuben och dra oss ut i vattnet for att fa testa pa att dyka. Jag som redan visste att jag inte skulle klara av det da jag hatar att vara under vatten fick panik av att andas in syrgas for det forsta. Alltsa kan inte beskriva kanslan av att behova andas in ngt annat an riktigt syre. Kanns som jag ska opereras igen och jag kande att jag inte fick luft. Jag testade att ga ner under vatten men jag kunde inte med att andas. Allt kandes sa onaturligt sa jag gick upp igen. Sa det var inte min basta dag. Men jag hangde inte lapp for det. Jag testade ju iaf aven om jag visste att jag inte skulle klara det och jag kunde inte hjalpa sjosjukan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0