Kämpar

Kämpade sönder med förra inlägget.. Hade massa bilder att visa.. Men de kanske kommer i ett nytt eftersom http://blogg.se">blogg.se appen är jättekonstig just nu.

Igår var vi ute i noosa. Riktig partystad. Först förfestade vi med tre australienare vi lärt känna här. Vi körde ring of fire (öl spelet hemma) sen drog vi ut med resten av hostelet. Alla drog till en klubb men när jag och evie skulle komma in, vi var sist, så vägrade vakten släppa in oss!!! Han vägrade säga varför. Vi blev bortsläpade av en annan vakt. Ställde oss i kön en gång till ( den va milslång) och när vi kom fram igen kom jag in men inte evie... Då skulle vi ställa oss i kön igen. Tredje gången gilt och när vi kom fram IGEN så drog vakten bort oss och sa att han skulle kalla på polis om vi inte gick därifrån haha. Asså allt var helt vrickat. Jag hade druckit tre cider å eve två glas vin. Inte ens lite odrägliga utan vakten (som förövrigt var den fulaste människa jag någonsin sett) bara ville makta mot oss typ.. Varför vet vi ej. Så resten av gänget (fia, josse å killarna) kom å mötte upp oss. Jag var rasande men vi gick till ett annat ställe som var riktigt nice. Kvällen slutade rätt tidigt men de va skitkul ändå :) nu har vi legat på stranden hela dagen. Om en timma går vår buss på 17 timmar till sydney. Wish us luck!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3229255/images/2012/pic_50de67289606ee5a6c4f8459.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0