Hej hej hallåå bloggen

Snabbt inlägg då jag ska naana goda kydden som vi säger hemma he he... Skriver mer i morgon. Tre partynätter i rad tar kol på en. Kan dock inte säga att jag inte är sugen ikväll med haha. Men de blir de icke! I morgon blir de en klassisk pannkaksfrulle å picknick i botanic garden så måste upp tidigt :) i dag har vi firat 1 advent å varit på svensk julmarknad!! :) underbart!

HAHA jusde! Har lurat tre italienare att jag är från rom!!!! På italienska!!! Helt sjukt. De frågade frågor å jag svara rätt å fattade vad de menade så nu är jag från roma. Innan när jag skulle lägga mig sa dom: buona notte, Amanda å log hahahahaha.

Bjuder på lite mobilbilder. Gör ett bättre inlägg i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0