Gött häng i noosa

Hej! Idag har vi surfat i noosa. Vi fick låna surfingboards gratis från hostelet. De va dock jättesvårt idag å brädorna var väl inte jättebra. Iaf har våra engelska favvokillar kommit till oss så vi sitter nu å hänger med dem utanför hostelet eftersom de nyss blev utkastade haha.. I morgon blir de soft på stranden å mer surfing. I övermorgon drar vi ner till surfers som är vårt sista stopp innan nyår. Dessa veckor har gått så foort helt galet verkligen. Haft riktigt bra veckor. Massor har hänt, utflykter nya vänner mm. Idag bokade jag även min buss till melbourne och hostel. Ush kan inte fatta att jag ska åka själv. Skiljas från mina älskade vänner :(((( men vi kommer ses igen i australien. Det är bara för några veckor då vi ska jobba på lite olika håll. Funkar de inte är det bara att åka tillbaka till varandra.
Men nu ska jag njuta här. Noosa är typ världens finaste plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0