Bye noosa

Nu sitter vi på noosa junction igen. Busshållsplatsen. Vi ska ta bussen från noosa till surfers paradise med ett litet stopp i brisbane i nån timma. Bussresan kommer ta typ 4-5 timmar vilket är en lek för oss. Nästa buss från surfers till sydney tar 17!!! Vill inte ens tänka på det.

Dagarna i noosa har varit underbara. Jäklar vilket ställe. Riktigt rikemansställe med husen vid vattnet med egna bryggor med båtar. Stora terasser och jättelyxiga hus. HÄR ska jag ha sommarhus när jag blir rik hehe. Annars har vi bara tagit det lugnt. Somnat vid 9-10 på kvällarna, haft picnic vid vattnet, hängt med engelskmännen, surfat, badat och shoppat lite. Har köpt min nyårsklänning iaf :)) den va jättefin och inte för mycket så jag kan använda den fler gånger. Måste tänka ekonomiskt nu..

Nu ska jag sova lite på bussen :) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0