Arlie beach

Hoppas ni hangde med pa alla inlagg. Hatar att vara efter. Ar det nagot ni undrar over ar det bara att fraga. Har miljoner bilder men ingen tid att lagga ut pa facebook sa det far komma i efterhand.
 
Vi aker har ifran i morgonkvall. Idag har vi bara chillat pa stranden. Da det ar stingers i vattnet kan man inte bade utan stingerssuit sa man far bada i pool har pa ostkusten. Men vi hittade ett stalle med nat har som vi kan bada pa. Det ar obeskrivligt varmt har och havet ar latt 25-27 grader. Det svalkar dock gott anda.

Nasta stopp ar rainbow beach dar vi ska ut till fraser island och kora bil pa en stor sand o och campa ute. Dagen da vi kommer hem ar det julafton sa vi far se hur det firas. Hoppas det blir nagot mysigt.
Nagra svenska killar vi traffade i vart rum i cairns ar dar samtidigt som oss pa julafton sa vi ska fira med dem. Snart nyar och allt med. Efter nyar maste jag jobba. Har ett alternativ men vi ska kolla runt med. Kan bli sa att vi splittras vilket jag verkligen inte vill :( Men eftersom alla vill lite olika och vi kanske inte hittar samma jobb sa finns risken. Sa fram till nyar ska jag bara njuta av att vara med mina basta kompisar har i australien och ha det sa jakla bra. For det har vi verkligen! Puss och kram
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Skönt att se att du "är mitt i livet". Du får gärna "vibra" när du känner gör det. Vi kämpar i minus 5 men annars är allt ok. Tränar du någon orientering ..? %$£><~|\{^

2012-12-19 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0