wooppa

Har hänt massor på bara denna helgen + idag..
Både bra och dåliga saker. Kan börja med de bra.
 
I fredags var det födelsedagsfest hos sebbe och koffe. Hade skitkuul och har aldrig flabbat så mycket som jag har gjort åt bilderna vi tog på balkongen.. 
  På lördagen hjälpte jag mamma att måla lite och sedan cyklade vi in till stan för att sedan ta bussen ut till tåget mot gbg. Prickade den bussen på sekunden, helt sjuk tur. Sedan hängde vi på liseberg med matilda och pappa som hade varit i gbg sen i fredags då de sprang orienteringstävlingar där. Lisse ägde haha. Har inte varit där på 5 år och denna sommaren har jag varit där två :D coool_brud.
I söndags tog jag tåget hem från gbg eftersom vi sov där också och sedan drog jag på terrängtävling som funktionär. Åh vad jag saknar hästarna hela tiden! Det var askuul å kolla på alla hästar och terrängen. Satt där från  12 till halv 7 och gissa om jag brände mig i den stekheta solen eller!? Gud haha är en kräfta typ.. 
 
Det var de bra sakerna. Tar dom dåliga i ett annat inlägg. Men bjude på lite bilder från helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0