Varmast på länge

Asså, hur varmt är här inte!? Varit ute och gått med joelle och trodde jag skulle avlida ärligt talat... Så nu ska jag vara inne har jag bestämt haha. Tråkig tjej. Ikväll ska jag nog till harrys på popquiz. Har inte varit på det innan men de verkar skitkul. Men svårt, kan inget om rock/80 talare/all annan gammal musik haha. 
  Igår jobbade jag 10-18 på mitt älskade peters sen drog jag till fia för sista gången. Buhu kommer verkligen sakna henne!!! Men som vi sa. Nästa gång vi ses ses vi INTE i sverige. 
 Annars sitter jag här och äter lite grönsakssoppa, axwell på radion på mitt favoritprogram musikguiden i p3 och livet är på topp! Får se vad jag hittar på idag om jag ens vill ut efter denna svettchock...... Funderar på å träna lite iaf :) Får se!
I morgon blir det födelsedagsfest hos mina kära killkompisar och på lördag åker jag och mamma till pappa och matilda som är i gbg. Vi ska på liseberg på dagen och på kvällen ska vi ut och äta gott och sova över på hotell. På söndag får jag åka hem tidigt då jag ska sitta hindervakt på en fällttävlans tävling. Svinkuuul :D
Så jag gör egentligen allt annat än har tråkigt fast jag inte jobbar så mycket! Men snart börjar jag igen på tullbroskolan. Najs!
Oops nu åt jag upp hela grönsakssoppan (2-3 portioner stod de haha) well well. Ha en bra dag!
 
 
kommer sakna min sjuka festhalva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0