tjoo

Måndag igen då. Har haft en mycket bra dag. Sovmorgon och sedan jobb till ca 15 och sen direkt till stallet för å mysa med glenn. Så jäkla lycklig av att känna hästlukten igen. Red ut på en lång skrittrunda först och sedan red jag dressyr på ängen vid stallet. Gick kalas. Längtar till i morgon då jag ska dit igen, och nästa dag, å nästa daaaaag å nästa... 
I helgen inleddes med en hemmakvälls-fredag. Sebbe kom en stund och vi åkte till stranden å satt å prata lite. Finns inget bättre än killkompisar. No drama ever. Världens bästa. Sen åkte vi hem till mig å kolla på fula kort. På lördagen tränade jag och sedan åkte jag och mamma in till stan för att se min barndomskompis tim och hans band spela akustiskt. Grymma! På eftermiddagen kom min goa anna ner hit från gbg och på kvällen drog jag anna och nico till rockfestivalen här i falkenberg. Helt fel place to be för oss haha. Men jäklar så roligt vi hade åt vissa människor. En gubbe piercade ögonbrynet och båda bröstvårtorna, sen kom hans fru å slänge upp pattarna så hon fick piercat dem med. Tyvärr började det ÖSregna och vi drog oss hemåt vid 11 tiden. Missade mustach men blev istället tagna av polisen när vi skulle åka svarttaxi hem. Spännande avslutning. I går softade vi mest, tränade på kvällen.
 
En bra sak är att min lön kom idag, mamma har även bokat in oss två på spadag en vecka efter min operation, myspys
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0