tisdag

Har precis ringt till sjukhuset, finns det något värre än när de kommer ringa upp en viss tidpunkt å man måste vara hemma....... Slutar kvart över 2 idag och sista tiden de ringer upp var kl halv 3. My ass att jag hinner hem till den tiden. Min mobil fungerar ju inte att prata i så var tvungen å ta hemtelefonen.. Mina elever får la sluta lite tidigare, blir dom nog glada för. Bra första dag med mig haha.. Men måste få operation så fort som möjligt så jag slipper tänka på det.
Håller på å koka ägg och har precis duschat. Gött å va tillbaka i gamla rutiner. Hade "semester" i typ två veckor, men jobbade några dagar på peters (tack och lov). Så. Rastlööös.... Tacka vet jag roliga jobb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0