sista dagen

Idag var det sista dagen på peters... Sommaren är slut nu. På måndag börjar jag på tranpenad och då är det den 6 augusti. Craaazy!
 De senaste dagarna har jag hunnit festa lite nykter, jobbat mina två sista dagar, varit i göteborg med ana (lyckades bara köpa två linnen) och haft en mysig fika med Fia.
Nu har ana åkt till kroatien den jäveln..... Lyx! Själv är jag påväg att bege mig på lite party här i stan. I morgon ska jag sova ut, slappa, träna och mysa! Känner att de blir som min sista sommardag. hoppas det är bra väder bara. I morgon ska vi också hälsa på min fina, älskade gamla häst. Längtar så mycket efter henne, ibland så det gör ont. Men man väljer olika riktningar i livet och hade jag haft kvar henne nu hade jag inte kunnat resa som jag gör.
 
 Nähä, dax å fixa sig lite
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0