sammiebebis

Idag har jag varit och hälsat på min älskade sammie. Världens bästa häst som alltid kommer ha den största delen av mitt hjärta. Låter kanske sjukt men så mycket vi gått igenom. Känns nästan som att träffa sitt ex, känner mig helt tom och saknar allt som var förr och vill köpa tillbaka henne nu! Önskar jag kunde göra det för då hade jag gjort det direkt. Men nu är inte läge och fan va de suger :(
 Sammie är lite speciell och det är inte alla som får röra vid henne å ta på hennes huvud å så. Men gud vad hon kände igen mig, och även mamma. Hon va skitgosig och jag fick pussa hur mycket jag ville på henne. Åh fina bästa häst
 
Åh va lycklig dessa bilderna gör mig. Bäst är klia på halsen bilderna haha. Finns inget hon gillar mer <3
Kram från Mesighesttjej92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0