no job no money

Klart det hade blivit något fel så skulle inte jobba idag haha.. Skit samma, hann ju vara hemma nu när de ringde från sjukhuset i halmstad. De första hon gjorde va å va sur mot mig... Svinotrevlig, men jag är inte den som är den så sa att hon inte behövde ta allt jag sa fel, så hon blev faktiskt trevligare sen. Det visade sig att hon var sur på doktorn som ville ha in mig så fort de gick å de inte hade tider å resurser å bla bla bla, så de fick gå ut över mig ist haha. Fick en tid iaf, 13 september, då ska jag vara återställd den 23 september senast. Sjukt skönt! Har inget inbokat jobb då heller eller något än så länge så det blir ju perfa! Sen har jag tid å återhämta mig ordentligt eftersom det är en månad innan jag åker ungefär. Längtar efter att ÄNTLIGEN kunna prata å andas ordentligt, framförallt så jag kan hänga med de andra när de tränar (har alltid trott att allt har varit fel på min kondis). Men längtar INTE efter narkosen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0