mycket att göra

Kul man bloggar när man inte gjort ett skit. Å när man väl har massor att berätta bloggar man aldrig.
 
Iaf denna veckan har jag jobbat varje dag. Har även hand om min kompis häst, Glenn. Världens finaste häst. Är i stallet från halv 4 -7 varje dag, å då har jag jobbat 8-3 haha. Asså är aldrig hemma. Börjar känna mig lite trött, rider typ 2 timmar om dagen bara för de är så härligt väder! I tisdags träffa jag julie efter stallet så satt vi på bratt å tjata. I går träffade jag saknade nico och vi åt på stantons på kvällen. Nico och jag var bästa kompisar i 9 och i ettan. Sen gled vi ifrån varandra för vi gick i olika klasser och hade helt olika umgänge. Så de är skitkul att vi börjat hänga igen :D
 
Okejdå, hade la inte hänt så mycket hehe. Känns så för jag är borta 12 timmar om dagen haha. Såg senaste avsnittet av pretty little liars. Asså omg!!!! Nästa avsnitt är jag i australien (kill me, typ värt å avboka hehehe) Är även inne på min tredje toast, har varit å köpt skinka å ost. Kul att mamma också hade varit å köpt skinka och ost, å inte bara en sort utan 3 olika skinkor, å min nu då så vi har 4 olika sorters skinka. Ska aldrig mer klaga på att vi inte har skinka. Ska strax duscha å lägga mig i soffan å fläka ut mig. Är jag värd efter så mkt jag sliter just nu! Är inte van de....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0