jobbbaaa

Idag jobbade jag från 8-14.30 nån gång. Skulle egentligen blivit kvart över tre men den sista 1.5 timman spenderade jag ute med världens sötaste sexor och en skateboard instruktör på skaterampen vid skolan. Det regnade, och inte lite heller. Störtskurar avlöste varandra så vi fick korta lektionen typ en timma. Inte mig imot, frös så jäkla mycket. Men eleverna va så söta å tyckte det var skitkul. Sexor äger. Annars har jag haft gympa (och ska ha i en vecka till) vilket alltid har varit mitt värsta ämne att undervisa i. Ingen lyssnar, alla sparkar bollar runt om å springer omkring. Men de gick faktiskt bra idag fast vi inte kunde göra det som vi skulle gjort pga regnet.
 Idag vilar jag från allt som heter träning för att kunna springa i morgon. Tränade igår och fick så jääkla ont i mina knän som alltid varit ett problem mer eller mindre så fick gå de mesta av min 5 km bana.. Sånt suger. I morgon blir de träningstävling i orientering i varberg så då får jag va fit for fight eftersom jag springer D20!! Långt och svårt och död. 
 
Nu ska jag se klart filmen som jag somnade ifrån (som alltid) Finding neverland heter den, med jonny depp. Den verkade bra iaf :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0