I'm Back!

Såå nu är jag tillbaka till bloggandet haha. Har haft en underbar vecka med ewelina. Vi har haft så sjukt roligt! Hon kom i torsdags å då låg vi på stranden, sen på fredagen jobbade jag en stund och sen åkte vi ner till stranden igen. Världens toppenväder var det!! Senare på kvällen åkte vi in till halmstad och träffade upp några sköna norskar som vi förfestade med och sedan blev de en vild utgång i halmstad. Var på en sjukt fet nattklubb, svinroligt var de där verkligen!!! På lördagen låg vi bara hemma och softade å sedan drog vi på julie och anaëlles födelsedagsfest på bowlinghallen och sedan till adrians födelsedagsfest hos honom. Vid 2 åkte vi hem för vi var aaldeles för fulla haha, kloka tjejer. (eller) 
 
Denna veckan är min sista sommarjobbsvecka :((((( Känns så sjukt. De är redan onsdag. På måndag börjar jag på b-linc igen. Kommer bli tungt efter mitt älskade peters-jobb, men känns bra ändå för det kommer bli så goa cash. Har redan sparat massor så jag är skitglaaaaa. Men när man sparar mycket vill man bara ha mer haha. Så nu ska jag strax iväg och jobba till 6 och sedan får vi lite gäster. I morgon ska jag nog träffa joelle en stund och fredag ska jag å ana till götebooorg och mysa. Helgen har jag ingen aning om, förutom söndag då jag ska åka å hälsa på sammie :D :D 
 
Nähä, Dax å sätta på sig peterskläderna för tredje sista gången denna sommaren. Sommaren är verkligen snart slut. Fy fan.
 
Bjuder på lite bilder
 
 
Världens oordning på bilderna hehe men jaja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0