igår

Igår tränade jag! Gick så jäääävla bra, fortfarande skitnöjd haha. Medeldistans var det och det betyder att det är medel långa/lite kortare banor med mycket kontroller. Å de passar mig bäst. Älskar å bara plocka kontroll efter kontroll. Långsträckor gör mig bara nervös och jag vågar inte springa på. Banan var iaf 3650 meter och det var skitmycket uppför osv. Orkade springa på ordentligt hela banan och bommade en enda liten kontroll med kanske 20 sek. Vilket är helt ok juu :)
 
Nästa vecka blir det lite vila från orienteringsträningarna för då ska jag passa gleeeeeeeeennnnn! En hel vecka full med häst kan inte bli bättre å är så glad att johanna frågar mig när hon ska iväg. Tycker skitmycket om att rida glenn med så det är perfa!
 
Häst är bäst kram hästtjej_92
 
tjusiga glenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0