i don't know you anymore

Hemkommen efter en väldigt mysig sleepover hos monikaa. Lagade asgod mat och bara pratade, mysigt värre! Idag var det sjukt bra väder så vi gick en runda och sedan solade vi tills jag var tvungen att åka hem.. :(
Nu har jag sett tre avsnitt pretty little liars på säsong 3 och hunnit gå igenom alla mina bloggar jag läser. Är huuungrig men pappa kommer inte innan 7 å mamma å matilda är å övningskör haha. Men sen ska vi grilla, mums! 
 
Funderar på att beställa en bikini (gärna beställa hennes utseende med om de går?) från den här tjejens hemsida, men har hört att bikinitrosorna är mindre än minst. Känns sådär kanske haha? Får fundera vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0