hot mama

Så jäääkla varmt är det idag!! Dör en långsam död i solen, MEN man får inte klaga, och jag gör det inte för jag älskar det :D Vaknade vid 10 och la mig ute och solade direkt, sen kom Ana som kommit hem från Kroatien (gissa om hon var svart eller!?) och vi hängde och lagade mat. Nu har jag precis varit ute och gått. Blev inte direkt någon lång runda haha. Jäääklar va jag svettades sönder och gör fortfarande. Tror jag ska gå ut och gå lite senare när det svalnat och då inte gå vid stranden utan kanske ätran eller något.. 
  Nu är det handbollsfinaaaal i os. Sverige spelar ju. Hoppas dom vinner verkligen :D Sista dagen för os idag, kommer bli sjukt tomt. Har ju kollat varenda kväll nästan hah. I morgon ska jag med matilda och farmor till gekås och shopppaa liitteee. Har inte varit där på evigheter typ haha, hänger inte där direkt dock men ändå. Ska bli kul å kika runt lite, sen får vi se vad som händer på kvällen :)
 Wohaaa, nu börjar snart andra halvlek. Tjooho
 
 
På onsdag är det bara två månader kvar till australien. Var tar tiden vägen? På onsdag är det EN dag kvar till fia åker. Den är sjuk..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0