gotta work oout

Så då har allt vänts upp och ner. Mitt jobb jag var lovad två månader smsade precis ut att de överbokat och vi med timanställning inte har mer jobb på obestämd tid. Inget jobb!! JAG ÅKER TILL AUSTRALIEN OM 2 MÅNADEEER. Utan pengar då eller? Fuck... Kommer inte ha så mkt som jag hoppats på men jag tänker posivitvt. Kör på tullbro igen om det finns mkt tider där. Älskar ju ändå de jobbet. Och även om jag inte tjänar bra så får jag iaf lite pengar till. (och ett liv). Men ändå.. Kommer behöva jobba mer i australien än jag vill/trodde. Men de kanske blir svinkul å jobba där :D
  Såååå nu när jag är ledig tills eleverna börjar igen, om en vecka. Ska träna ihjäl mig under denna veckan då haha. Hade det varit så att jag jobbat kvar på tranpenad hade jag varit död pga arbetet som är så jävla strängt i 8 timmar.. Så det är väl ändå det bästa. 
 
Igår var jag ute och gick i 2.5 timmar!! Va å låna lite tidningar på biblioteket som sagt. Massa träningstidningar. Sedan gick jag runt ätran och hem=världens omväg som tog 1.5 timmar å då gick jag svinfort...
Sen låg jag och sov till kl 4 då började jag göra iordning mig för träningen som var på kvällen. Orientering. ENDAST UPPFÖR. Skoja att jag var död igår kväll.. Men det var de värt.
 
Nu ska jag ut och hämta in kontroller med pappa så får jag se vad jag hittar på ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0