fly away with me

Hade ett göddebesök på gekås där jag lyckades komma med i filmningen var jag än var. Började med där man tog vagnar så stod de med massa personer som de intervjuade å där kommer jag och går förbi bakom två gånger innan jag fattar å då ställer jag mig och glor rakt in i kameran, Smart... Sen snackar jag och matilda lite med några sköna stockholmare som var och spelade in filip och fredrik-programmet i ullared haha. Men varken filip eller fredrik var där :( buhu. Dom försöker få oss att vara med men det blev ett rätt gött nej på det. Man skulle säga något kul, berätta något eller bara softa lite. Hade varit svinkul men njaaa haha. Väl inne på gekås spelade dom in med morgan och ola-conny överallt och jag lyckades såklart vara där dom var hela tiden. Matilda lyckades gå förbi tre gånger, med olika sorters godis i näven alla gånger haha. Fläsktjej_95.
 
Sen när vi skulle åka hem åkte vi inte hem. Vi åkte till farmor och farfar som bor 30 min åt andra hållet från gekås och åt tacos. På icas parkering lämnade jag bilen öppen med bilnycklar i och drog in å shoppa tacos. När vi skulle ut fick jag panik för jag inte hitta nyckeln. Men den satt så fint kvar i bilen... Har jag en seriös alzheimers eller vad händer? Är van att jag glömmer väskan och påsar osv i provrum och på bänkar mm. Men bilnycklarna på en stor parkering utan att ens tänka en tanke på att "oj, nu har jag inte låst bilen och det kan jag inte heller, för jag har glömt bilnycklarna i?" Och det var inte första gången heller...
 
Well well.. nu ska jag sova. Ta revanch i morgon på att komma ihåg saker. Fick mail att jag inte behöver jobba på torsdag. Fuck. Kommer inte få ett öre mer med mig på resan. Hatar mitt liv just nu tack vare det.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0