det är över nu

Såå, nu börjar jag på tranpenad i morgon. Två månaders slit och sedan åker jag! Detta fixar jag :D Ser fram i mot pengarna, men inte att sommaren är över. Nu kommer det bli sämre och sämre väder samtidigt som jag jobbar på dagarna. Nästa tisdag kommer sofia till mig, tjejen som jag ska åka med. Ska bli skitkul å träffa henne på riktigt. Hoppas verkligen vi klickar så vi kan ha det awesome i först och främst perth och sedan kanske resten av australien. Hon verkar jätteskön när vi pratat på telefon iaf så det kommer nog bli skitbra :) Är så excited nuuuu. Fia är snart påväg till usa och när hon berättar om sitt blir jag helt pirrig. Hoppas hon får världens upplevelse! 
Nu ska jag kolla lite os, längta till australien och dricka hemmagjord flädersaft.
Life's good.
 
En bild från förra veckan när ewe och jag var på stranden. Världens mysdag. Dock är det världens failbild men jag bjuder på den för sånna här dagar är livet underbart om man bor i falkenberg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0