dance dance till your dead

Har länge tänkt på att köpa lite nya bikinis till australien och idag när jag såg att nelly hade superrea så slog jag till! 
 
Blev denna från french connection. 250 kronor. Föll direkt för modellen, själva mönstret är skitsnyggt med! Tror den kommer bli superbra :) 50%
 
Denna va skitfin med, påminner lite om en jag har här hemma som är min favorit, men rätt gammal så använder den inte längre. 108 kr om jag inte minns fel 70%
 
 
Blev även denna toppen. Så jääääääkla snygg, dör! 70% men kommer inte ihåg priset, tror de va 80 kr eller ngt sånt sjukt billigt!
 
Nu är jag äääännu mer taggad på att gå ner och bli tightare i kroppen. Har faktiskt gått ner rätt mycket om man jämför från förra sommaren så nu är det bara å hålla i. (säger jag med godisskålen jämte mig) Haha nä men man måste få äta det man gillar nån gång också faktiskt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0