Cant stop me now

Igår va en väldigt go dag! På eftermiddagen kom Sofia som jag ska åka till australien med och hälsade på. Det var första gången som vi sågs, innan har vi bara snackat på internet osv. Vi träffades på backpacking.se (haha gud låter som att vi datear..). Hon va precis lika go, snäll, rolig, skön som jag hoppades! Tror vi kommer ha asroligt verkligen, i OZ. Haha. 
  Har haft massa mardrömmar om australien de senaste och en riktigt hemsk på morgonen innan vi skulle ses haha. Men nu tror jag att de ska sluta. Vi fixade visum med och sen på kvällen fick båda mail att vi var godkända! Heelt perfekt. Så nu är det bara att vänta. Idag är det exakt två månader kvar!! 15 augusti idag (var tog sommaren vägen?) och 15 oktober åker vi. Hoppas det blir en sjuk resa med massa fest och roliga upplevelser verkligen. Sofia är inne på bungy jump. Mår dåligt av att bara se en bild på det. Ryser till och med nu när jag skriver det.. Men sky diving däremot, lätt! Åh de finns så mycket roligt :D 
  Nu gäller det bara att spara ihop de sista pengarna. Ska leva på typ 50 kr nästa månad haha, nä men typ. Vill ha aaallt till australien så man kan spendera dem där. 
 
Wohoooo, 2 månader kvar och jag känner att dom kommer gå fort. Jag vill att dom ska gå fort, men samtidigt vill jag njuta av att vara hemma också å träffa alla kompisar. Men låt dom helst gå fort
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0