bibblaan

Igår var ju min första dag på blinc sen sist, och även min sista.. schhk. Nä men denna veckan behvödes inte mer så har inget jobb just nu :((( Fuck! Behövde verkligen dom pengarna.. Men hoppas på nästa vecka och resten av veckorna fram tills jag åker. Kan va skönt med lite ledigt också faktiskt haha. Inte varit det på hela sommaren verkligen. Men jag är så rastlös så behöver verkligen något att göra. Ska in å se om peters behöver hjälp :) 
Nu har jag tänkt å gå till bibblan å låna lite tidningar. Orkar inte gå å köpa några för jag har inte råååd buhu. Igår var de btw jordskalv här hemma!!! Vaknade kl 5 av att hela mitt rum skakade! De va helt ljust ute så trodde de va en bomb eller något hahaha. Sen somna jag igen. 
 
 
 
ps, jag vill fortfarande ha tillbaka sammie :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0