bad news

Har varit hos doktorn på öron näsa hals i varberg hela morgonen. Fick ju en remiss dit för ett tag sedan och idag var alltså dagen att gå dit. De testade flödet i min näsa då jag har haft problem med att inte kunna andas genom den och äntligen tagit tag i det efter typ 5 år (skojar inte). Iaf så var jag där. De drog ner slangar i näsan, fick äcklig bedövning, ögonen och näsan bara rann och allt va äckligt haha. Tänkte att de inte var så farligt men sen blev jag kallad tillbaka in och höra resultatet...
  Jag hade TRE fel i näsan. Näsgången i ena näsborren var sne. Mina musslor i näsan var för stora så de stoppade att jag kunde få genom luft. OCH jag hade en fet polyp från när jag var 3-4 år (då de ska ha försvunnit) i halsen som täppte till luftvägarna. Alltså har jag dragits med den i 16 år haha... va på tiden att kolla upp detta va?
 Iaf ska jag opereras (fml). Med narkos så jag är ju sövd. Men finns inget värre än att vakna från narkos.. Måste vila i 10 dagar efter operationen och eftersom jag inte längre är ett litet barn som tar bort den där polypen så kommer jag ha väldigt ont i halsen där den sitter. 
ORKAR INTE
 
Värst är att jag kommer bli av med dom få arbetsdagarna jag har innan australien, jag får inte träna eller röra mig så jag blir anfådd på typ 2 veckor (10 dagar) och jag måste ha gjort operationen typ 2-3 veckor innan jag åker.. 
 Det kan va så att jag inte hinner innan jag åker till australien, vilket jag faktiskt hoppas. Men samtidigt måste jag få bort detta nu så de hade varit skönt att ha det överstökat... 
Vi får väl se hur det blir med allt. Men jag längtar INTE. Hatar å bli stucken i armen (blev de idag med :( ) å ligga där å veta att man kommer må skit sen av narkosen..
 
Sämsta dagen på länge :(
 
Sist jag låg på sjukhus. Opererade blindtarmen, ca 1.5 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0